ٹیلی کام لائسنس کے رابطے کی تفصیلات
- صفحہ اول
- فوری لنکس
- ٹیلی کام لائسنس کے رابطے کی تفصیلات
ٹیلی کام لائسنس کے رابطے کی تفصیلات
اگر آپ ٹیلی کام صارف ہیں اوراپنے متعلقہ ٹیلی کام خدمات کے فراہم کنندہ کی جانب سے فراہم کی جانے والی خدمات سے مطمئن نہیں ہیں تو آپ ذیل میں دیے گئے طریقوں/ذریعوں سے اپنی شکایت درج کروا سکتے ہین:
نوٹ کریں: ٹیلی کام شکایات کی نوعیت اور شکایات درج کروانے کے طریقے سے متعلق مزید معلومات کے لیے، براہ مہربانی بار بار پوچھے جانے والے سوالات (ایف اے کیوز) کے لیے دیے گئے لنک کو وزٹ کریں۔
ٹیلی کام لائسنس یافتگان کے صارفین کے لیے شکایات درج کروانے کے طریقے/ذریعے.
میسرز یو فون کے پاس صارفین کی شکایات درج کروانے کے طریقوں کی تفصیل:
333 یا 111333100 ڈائل کریں |
مدد گار لائن |
111 333 900 |
فیکس |
یون فون کوپس ہاؤس، پلاٹ نمبر316، گلی نمبر4، سیکٹر I-9/3، اسلام آباد ہیڈ آفس: 13-B، سیکٹر F-7، اسلام آباد |
بذریعہ ڈاک |
ای میل |
|
صارف ویب سائٹhttp://www.ufone.comکا وزٹ کر کے شکایات/آرا کی ٹیب پر اندراج کروا سکتا ہے۔ |
ویب فارم |
میسرز سی ایم پاک زونگ کے پاس صارفین کی شکایات درج کروانے کے طریقوں کی تفصیل:
111-222-111 | مدد گار لائن |
310 |
کال سنٹر مدد گار لائن |
ای میل |
|
پلاٹ نمبر47، کری روڈ، نیشنل پارک روڈ، چک شہزاد، اسلام آباد |
بذریعہ ڈاگ |
111-031-031 |
فیکس |
میسرز وارد ٹیل کے پاس صارفین کی شکایات کا اندراج کروانے کے لیے دستیاب طریقوں کی تفصیلات:
321(وارد موبائل)، 111-111-321(لینڈ لائن) |
کال سینٹر مدد گار لائن |
042-111-111-322 |
فیکس |
پوسٹ آفس بکس نمبر3321، لاپور |
بذریعہ ڈاک |
ای میل |
|
کوئی نہیں |
ویب فارم |
میسرز جاز کے پاس صارفین کی شکایات درج کروانے کے طریقوں کی تفصیل:
111 موبائل 051-111-300-300 051-111-300-300 مفت |
یو اے این |
021-111-300-300 021-111-300-300 مفت, 042-111-300-300 |
کال سنٹر مدد گار لائن |
پوسٹ آفس بکس نمبر6246، جی پی او لاہور کینٹ |
سیلز اینڈ سروس سنٹرز |
ای میل |
|
ویب چیٹ |
|
042-111-301-301 |
فیکس |
میسرز ٹٰیلی نار کے پاس صارفین کی شکایات درج کروانے کے طریقوں کی تفصیل:
کسی بھی پی ٹی سی ایل ،موبائل نمبر سے(021-042-051) 111-345-100ڈائل کریں |
یو اے این |
کسی بھی ٹٰیلی نار نمبر سے 345ڈائل کریں |
کال سنٹر مدد گار لائن |
ٹیلی نار کا کوئی بھی آفیشل واک اِن سنٹر/فرنچائز |
سیلز اینڈ سروس سنٹرز |
ای میل |
|
پوسٹ آفس بکس نمبر345، مین جی پی او مال روڈ، لاہور |
بذریعہ ڈاک |
(021-042-051) 111-345-200 |
فیکس |
آفیشل ویب سائٹ |
|
ویب سیلف کیئر سروس |
میسرز پی ٹی سی ایل کے پاس صارفین کی شکایات درج کروانے کے طریقوں کی تفصیل:
1218 اور1236 ڈائل کریں |
کال سنٹر مدد گار لائن |
|
ای میل |
||
ویب فارم |
||
ڈاک کا پتہ |
رابطہ نمبر |
علاقہ |
آفس آف آر جیم ایم پی ٹی سی ایل حیدر آباد، سی ٹی او کمپاؤنڈ، نزد گل سنٹر، حیدر آباد |
022-2783063 |
حیدرآباد |
مین ٹیلیفون ایکسچینج، سنٹرل1، نزد ریلوے سٹیشن سکھر |
071-5626973 |
سکھر |
عالم چوک ٹیلیفون ایکسچینج، حافظ آباد روڈ، گجرانوالہ |
055-3891313 |
گجرانوالہ |
فیصل آباد ٹیلی کوم ریجن، سنٹرل ٹٰلیفون ایکسچینج، بالمقابل چینوٹ بازار |
041-2601245 |
فیصل آباد |
1 دی مال، ٹیلیفون ہاؤس، پشاور کینٹ |
091-5270044 |
پشاور |
سروس سپورٹ سنٹر، سی ٹی ایچ بلڈنگ، بالمقابل جی پی او، میکلوڈ روڈ، لاہور |
042-37234424 |
لاہور |
سروس سپورٹ سنٹر، کمرہ نمبر10، ای وی پی آفس گراؤنڈ فلور، خاتم علوی روڈ، کلفٹن، کراچی |
021-35841191 |
کراچی |
جنرل منیجر اے/این (آپریشنز)آئی ٹی آر، ٹیلیفون ہاؤس، F-5/1، اسلام آباد |
051-2877242 |
اسلام آباد |
کمرہ نمبر126، ایڈمن بلاک، پی ٹی سی ایل آفس، جعفر خان جمالی روڈ، کوئٹہ |
081-2838111 |
کوئٹہ |
آر جی ایم پی ٹی سی ایل ، راولپنڈی ٹیلی کوم ریجن، نزد کینٹ ایکسچینج، کشمیر روڈ، راولپنڈی کینٹ |
051-5563461 |
راولپنڈی |
ریجنل جنرل منیجر پی ٹی سی ایل،4 مال روڈ، ملتان کینٹ |
061-4547700 |
ملتان |
میسرز این ٹی سی کے پاس صارفین کی شکایات درج کروانے کے طریقوں کی تفصیل:
میسرز این ٹی سی کے پاس صارفین کی شکایات درج کروانے کے طریقوں کی تفصیل |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
میسرزورلڈ کال کے پاس صارفین کی شکایات درج کروانے کے طریقوں کی تفصیل:
111 111 965 |
UAN |
||||||||||||||||||||||||||||||
ڈبلیو ایل ایل سروس 109 |
کال سنٹر مدد گار لائن |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
سیلز ایند سروس سنٹرز |
||||||||||||||||||||||||||||||
ای میل |
|||||||||||||||||||||||||||||||
لاہور: فورتھ فلور، 1 ایبک بلاک، نیو گارڈ ٹاؤن، برکت مارکیٹ، لاہور، پاکستان کراچی: سوئٹ نمبر317، جی7، تھرڈ فلور، ڈی پلازہ، دو تلوار، کلفٹن، کراچی، پاکستان |
بذریعہ ڈاک
|
||||||||||||||||||||||||||||||
0423-5755231 |
فیکس |
میسرز ٹیلی کارڈ کے پاس صارفین کی شکایات درج کروانے کے طریقوں کی تفصیل:
021-111-222-123,پوسٹ پیڈ.110، پری پیڈ 1223344 |
رابطہ مرکز/مدد گار لائن |
109 |
ڈبلیو ایل ایل صارفین |
سیونتھ فلور، ولڈ ٹریڈ سنٹر، 10-Kh، کلفٹن، کراچی |
بذریعہ ڈاک |
ای میل |
|
ویب فارم |
|
021-35867850 |
فیکس |
میسرز لنک ڈائریکٹ کے پاس صارفین کی شکایات درج کروانے کے طریقوں کی تفصیل:
111-300-369 یا 369 |
رابطہ مرکز/مدد گار لائن |
این ٹی او بلڈنگ موبی لنک44-A، بلاک6، PECHS، مین شاہراہِ فیصل، کراچی |
بذریعہ ڈاک |
ای میل |
|
ویب فارم |
|
021-4328557, 9 |
فیکس |
میسرز لنک ڈاٹ نیٹ کے پاس صارفین کی شکایات درج کروانے کے طریقوں کی تفصیل:
042-111-600-111 |
رابطہ مرکز |
6 عثمان بلاک، عوامی کمپلیکس، نیو گارڈن ٹاؤن، لاہور |
بذریعہ ڈاک |
ای میل |
|
دستیاب نہیں |
ویب فارم |
042-35940152 |
فیکس
|
میسرز وائی ٹرائب کے پاس صارفین کی شکایات درج کروانے کے طریقوں کی تفصیل:
051-111-287-727 |
UAN |
111-187-423 |
کال سنٹر مدد گار لائن |
اسلام آباد، راولپنڈی، لاہور، فیصل آباد اور کراچی(پتے ویب سائٹwi-tribe.pkپر دستیاب ہیں) |
سیلز اینڈ سروس سنٹرز |
ای میل |
|
|
سنیل میل |
051-2817280 |
فیکس |